fredag 25. mai 2012

Endelig jobb!


Semesteret før eg dro på utveksling hadde eg et lite håp om å få ordnet jobb før eg dro slik at eg bare kunne kose meg på utveksling og vite at eg hadde en arbeidsplass å komme hjem til etter endt opphold. Dessverre ble det ikkje slik, men eg var fast bestemt på å gjøre mitt beste for å få en jobb mens eg var i USA sjøl om det naturligvis bød på utfordringer med tanke på intervju og slikt. Heldigvis har potensielle arbeidsgivere vært positive til intervju over Skype og etter mitt fjerde Skypeintervju ble eg tilbudt to jobber. Plutselig satt eg med et luksusproblem som skulle by på mye hodebry. I denne prosessen var det veldig godt å ha Ulrike til å hjelpe meg, samt venner over mail og Skype. I tillegg var min mor og Fred-Ove her i denne perioden og eg fikk diskutert alternativene i det lange og det brede før eg bestemte meg for stillingen som Controller hos Norgesmøllene. Eg er storfornøyd med valget mitt og er både spent og ivrig etter å starte den 20. juni. Ulrike og eg feiret jobben med sjampis på takterrassen i dag og ønsker å dele dette med venner og familie!



Hilsen

En stolt siviløkonom :-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer masse med valget og med siviløkonomjobb, Kjetil!! Gleder meg med dere! :-)

    SvarSlett
  2. Hei Kjetil! Gratulere så mye med jobb! Er så glad på dine vegne! Dere gjorde rett i å feire med champagne! Lykke til den 20. juni når du begynner! :-)

    SvarSlett